Oblikovanje WordPress strani

Končni videz spletne strani se začne z oblikovanjem osnovne skice. Vaše ideje so za nas pomembne in s strokovnim znanjem oblikujemo spletno stran, ki sledi modernim smernicam oblikovanja.  

Vizualni koncept

Izdelamo vizualni koncept spletne strani, vključno z barvami, tipografijo in logotipom. Določanju vizualnega koncepta spletne strani se skrbno posvetimo in vključimo vaše želje. To je ključen korak, ki vpliva na dojemanje blagovne znamke, uporabniško izkušnjo in privabljanje ciljne publike.

BBARVNA SHEMA

Izberemo primerno barvno paleto, ki odraža identiteto blagovne znamke ali temo spletnega mesta. Barve igrajo ključno vlogo pri ustvarjanju vzdušja in čustvenega odziva.

TIPOGRAFIJA

Določimo ustrezno pisavo, ki je ključna za berljivost in celotno vizualno dojemanje. Nekatere pisave so bolj primerne za spletne strani, ki želijo izražati formalnost, medtem ko so druge bolj sproščene.

LOGOTIP

Če še nimate izdelanega logotipa, vam ga oblikuje strokovnjak na tem področju. Lahko se trenuten logotip preoblikuje ali pa izdela popolnoma na novo. 

OSNOVNI VIZUALNI KONCEPT

Postavitev vizualnega koncepta

Pred začnetkom oblikovanja, želimo jasno razumiti cilje spletne strani in ciljno publiko. To bo vplivalo na oblikovanje, barvno shemo in splošno estetiko. Zagotovimo dosleden vizualni koncept skozi celotno spletno stran, kar vključuje enotno uporabo barv, pisav, slogov in drugih vizualnih elementov.

Strategija oblikovanja spletne strani

Določanje vizualnega koncepta spletne strani je ključno za ustvarjanje privlačnega in učinkovitega spletnega mesta. S koraki oblikujemo vizualni koncept, ki je ne le privlačen, temveč tudi učinkovito služi ciljem in uporabniški izkušnji vaše spletne strani.

DOLOČITEV STRUKTURE

Opredelimo postavitev in strukturo spletne strani. To vključuje postavitev elementov, razmerje med sliko in besedilom, ter splošno organizacijo vsebin.

ODZIVNOST

Naredimo hitro odzivno spletno stran. Vizualni koncept dobro deluje na različnih napravah, od računalnikov do mobilnih telefonov.

ZAGOTAVLJANJE DOSLEDNOSTI

Držimo se načela doslednosti vizualnega koncepta skozi celotno spletno stran. To vključuje enotno uporabo barv, pisav, slogov in drugih vizualnih elementov.

PRILAGAJANJE BLAGOVNI ZNAMKI

Če gre za že delujočo blagovno znamko podjetja uskladimo vizualni koncept v skladu z obstoječo podobo blagovne znamke. Upoštevamo barvno shemo, logotip in druge elemente blagovne znamke.

UPORABNIŠKA IZKUŠNJA

Pri oblikovanju vizualnega koncepta upoštevamo tudi uporabniško izkušnjo. Enostavnost navigacije, preglednost in jasnost so ključni za dobro spletno oblikovanje.

PREIZKUŠNJA PROTOTIPA

Pred končno izvedbo preizkusimo prototip vizualnega koncepta. To nam omogoča, da prepoznamo morebitne težave in izboljšamo uporabniško izkušnjo.

BLOG

Brezplačna ocena vaše spletne strani!

Vpišite svoj e-poštni naslov in prejmite strokovno oceno vaše spletne strani. Izvedite, kako jo lahko izboljšate!

    Varnostno vprašanje: